Надомна работа без посредник. Как да започнете надомна работа без посредник? Допълнителни доходи и бизнес от къщи, с помощта на готови ръководства за незабавно стартиране. Самостоятелна работа като самонаето лице - целият доход остава за Вас, без посредник. Възползвайте се още сега! |
|
| Как да намерите клиенти за своя бизнес или професия? | |
| | Автор | Съобщение |
---|
надомно Admin
| Заглавие: Как да намерите клиенти за своя бизнес или професия? Пет 22 Фев 2008, 04:57 | |
| За един търговски агент или мениджър по продажби не винаги е лесно и ясно кой точно в действителност е клиент. И това не е чак толкова странно, както изглежда на пръв поглед. Представете си ситуация, при която майка купува обувки за малко дете. Или в отдел снабдяване пускат заявка за доставка на оборудване на завод по заявка на директора. Или отдела по образование закупува учебници на първолаците. Или в една държавна агенция закупуват оборудване за провеждане на изложба, която се организира от други агенции или държавни фирми. Във всички тези случаи, лицето което поръчва, не е клиента, ако допуснем, че клиент е човека, който действително поръчва продукта, понеже той се нуждае от него и той ще го използва (а не закупчика). Но има и други ситуации, в които хората, които се нуждаят от даден продукт, и би следвало да се клиенти, те не могат да си го позволят, поради липса на пари, но са успели да си намерят спонсор или някой друг да осигури парите. Всички тези ситуации поставят въпроса, кой е реалния клиент, и ако искаме да реализираме успешни продажби, трябва да сме наясно с точния отговор. ----------------- © 2013 - 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! | |
| | | a38 Водещ
| Заглавие: Крайъгълен камък на всяка една продажба е понятието за клиент. Вто 24 Яну 2012, 03:39 | |
| Крайъгълен камък на всяка една продажба е понятието клиент. Колкото и очевидно да е това твърдения, преобладаващата част от хората, занимаващи се с бизнес и работа, не могат да дадат ясен отговор какво е това клиент и кои са техните клиенти, даже като че ли не разбират, че парите им идват само от тях.[center] А това са въпроси, които би следвало да мъчат всеки частен предприемач, даже преди да се заеме с каквото и да е било друго, защото е казано «Продай, преди да купиш!», а за да стане това, е необходимо ясна визия за собствените клиенти. Още за Крайъгълен камък на всяка една продажба е понятието клиент тук ... ------------------------------------------------- | |
| | | a38 Водещ
| | | | надомно Admin
| Заглавие: Re: Как да намерите клиенти за своя бизнес или професия? Съб 14 Дек 2013, 00:44 | |
| До не много отдавна, в България, понятието „клиент“ се асоциираше с посетителите на кварталната бакалия или на фризьорския салон. Днес, обаче, сферата на услугите, е една от най-перспективните области на икономиката, като при това, все още е крайно неразвита. Това я определя като особено перспективно поприще за доходи, особено за жените, които тепърва започват своя път в бизнеса. Но казаното не бива да се възприема в смисъл, че всичко е сервирано и само остава да седнем на масата. Не всеки клиент е склонен да харчи безотговорно парите си и за да се печели в търговията и продажбите, е нужен не малък професионализъм. Тази тема може да Ви подпомогне в това отношение, а тук може да споделяте и своя опит в областта и работата с клиенти. ----------------- © 2013 - 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! | |
| | | Kolyo_Nik.aev94 Гост
| Заглавие: Позициите на продавач и клиент. Сря 25 Дек 2013, 00:40 | |
| За всеки продавач е много важно още от самото начало да се научи и да умее грамотно да изгражда отношенията продавач - клиент. Самото определение точно разкрива позициите: клиент е човека, който купува стока или услуга и плаща, за да удовлетвори своите потребности. Продавачът се съобразява с потребностите и нуждите на клиента и се стреми да ги удовлетвори в максимална степен, за да спечели покупка и да превърне клиента в постоянен купувач. ----------------- © 2013 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Petya_Kalink.0ba Гост
| Заглавие: Подаръци за клиенти Сря 08 Яну 2014, 13:39 | |
| В една фирма, по случай празник, приготвяли подаръци за своите клиенти и секретарката изготвяла техния списък. Управителя погледнал списъка и се изумил, че там е попаднала туристическа агенция, с която имат договор за организиране отдиха на служители. Той веднага разпоредил да отпаднат от списъка за подаръци с аргумента „На тях ние им плащаме, ние сме техни клиенти. Логично би било те да ни включат в своя списък за подаръци.“
Секретарката съвсем искрено считала, че щом агенцията им носи билети, карти и ваучери за почивка, то тя им оказва определена любезност, макар че го прави срещу не малко пари и трябва да бъде повторно възнаградена. Това не означава, че трябва да бъдем груби със своите доставчици, но когато полагаме усилия за добри отношения с клиентите си, то поне трябва да сме наясно кои са те. Още повече, че би било правилно да имаме даза данни с всички техни данни и сделки, които сме сключвали с тях. ----------------- © 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Uti_Kalink.0dfkjv Гост
| Заглавие: Нужно ли е да се усмихваме на своите клиенти? Нед 12 Яну 2014, 14:26 | |
| Ако допуснем, че сте стопанка на собствен козметичен салон, то Вие, несъмнено, добре чувствате връзката на Вашия доход с желанието на клиентите да посещават именно Вас. Но ще имате трудности в привличането на нови посетители, ако сте на заплата и тя не се формира така, че да зависи от качеството на обслужване и количеството клиенти, които Ви посещават. Такива са продавачите без комисионна върху продажбите или служителите в голяма фирма. „Защо да се усмихвам постоянно и да поздравявам до безкрайност, когато от това не зависи заплатата ми?“ си задават резонния от тяхна гледна точка, такива служители. Но те не си помислят сега, докато са на работа, за световната финансова и икономическа криза. Но ако фирмата им фалира, в т.ч. и поради не добро обслужване на своите клиенти и поради по-малкото усмивки, от тези в конкурентните предприятия, те остават без работа и това вече е трагедия. Но нима и те не са допринесли за това. Няма дим без огън. Не може една фирма да прави съкращения, ако няма причини за това, а най-очевидната причина са недоволните или безразлични клиенти. ----------------- © 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Kalin_Pen.87dfg6ev Гост
| Заглавие: Всички клиенти предпочитат обучени продавачи. Сря 22 Яну 2014, 14:48 | |
| Когато влагаме усилия, време и пари в придобиване на навици за обслужване на клиенти, всъщност ние инвестираме тези ценни свои ресурси в себе си, доколкото това рядка за условията на България способност - да се продава успешно на потенциалните клиенти в магазин, чрез директни продажби или с помощта на сайт в интернет.
И разликите между обучен и необучен продавач за работа с клиентите, са огромни и възлизат на хиляди левове получени или пропуснати приходи. ----------------- © 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Katya_Elho.07fva Гост
| Заглавие: Етапи за работа с клиенти. Нед 02 Фев 2014, 17:52 | |
| При всяка сделка с клиенти има някои основни етапи през които трябва да се премине, за да се стигне до реализация на продажба. И едва ли е възможна добра сделка и доволни клиенти, ако се пропускат някои от тези етапи.
И естествено, ако се колтаковаем или не знаем как точно да постъпим на някои от основните етапи, това неминуемо отблъсква клиента и сделксата с него се проваля или разваля.
Следете следващите публикации, за да ги изясняваме един по един, и по този начин все повече клиенти да остават удовлетворени от услугите Ви и да печелите все повече от професионалното им обслужване. ----------------- © 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Kani_Jdon.8907ev Гост
| Заглавие: Правило номер 1 за работа с клиенти. Вто 11 Фев 2014, 21:53 | |
| Подбор на подходящите клиенти. Много често в работата на младите продавачи се стига до пълно разочарование и даже до неприятни коментари от страна на клиенти, поради това, че продавача се опитва да продава своята стока на неподходящите клиенти. Много продавачи, като се позапознаят с характеристиките на продукта, който предлагат, изпадат в заблуждението, че могат да го продават на всеки срещнат клиент,стига само от някъде да се появи.
Това не е така. Продажба може да реализирате само ако разполагате с „подходящ“ клиент. Как да намерите такива подходящи потребители. Като по всички възможно начини, и по възможно най-ясния начин им казвате възможно най-точно какво продавате. И в обявите и в табелката на магазина, и в заглавието на сайта, и във визитките си, и във фирмените бланки за кореспонденция, и в електронната си поща - от всякъде трябва да става ясно какво предлагате.
Само по този начин ще избегнете ситуациите да губите своето и на клиента време, като обяснявате на човек който търси памперси за бебе, какви са ползите от такъми за риболов. Ако предлагате такъми за риболов, направете всичко възможно при вас да идват само хора, които се интересуват от риболов.
Това се нарича предварително пресяване на потенциалните клиенти. Ако добре разберете правило номер едно за успешна работа с клиенти, значително ще увеличите шансовете си от сключване на успешни продажби. Това изглежда почти очевидно, но е много често повтаряна грешка, даже от опитни продавачи. ----------------- © 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Uti_Den.978ev Гост
| Заглавие: Етапи на успешната сделка с клиент. Съб 22 Фев 2014, 13:19 | |
| От днес ще започнем да показваме и разглеждаме основните етапи при сключването на успешни сделки с клиентите. И едва ли е възможно да се сключи добра сделка, ако някой от тези етапи се пропуска. Само на един от етапите, ако не си свършите работата както трябва, това поставя под въпрос цялата сделка и може да загубите клиента. Ако това започва да Ви изглежда сложно или фатално - да, така е.
Затова далеч не всеки може да сключва добри сделки със своите клиенти и това е причината продаваческите умения да се учат, тренират и усъвършенстват. Процесът на продажби и един вид механизъм, чиято ефективност зависи от функционалността на всеки отделен елемент във взаимоотношенията с даден клиент. Продължавайте да следите тази тема за следващите обновления и препоръки. ----------------- © 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Venko_Tan.8976ev Гост
| Заглавие: Клиенти и външна среда за бизнес. Нед 02 Мар 2014, 22:49 | |
| Основно направление, когато се стартира или развива бизнес - https://nadomno.bulgarianforum.net/f25-forum, е проучването и анализа на външната среда, като в определени моменти анализът на потенциалните клиенти на фирмата придобива основно значение. Това какъв обхватът и до каква степента на детайлност да се правят тези проучвания на клиентите, се определят съвсем индивидуално за всяка фирма, като зависи от нейните пазарни цели и се влияе преди всичко от характера на осъществяванета дейност. Определящо значение при такива проучвания има и обстоятелството, дали разглежданата фирма е току-що стартираща или вече е действаща. В първия случай проучването е насочено към потенциалните клиенти на фирмата, докато във втория - фирмата трябва да проучи основно както досегашните си, така и потенциалните си - бъдещи клиенти. ----------------- © 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Katina_Bine.8976va Гост
| Заглавие: Re: Как да намерите клиенти за своя бизнес или професия? Чет 13 Мар 2014, 14:40 | |
| Търсенето на нови клиенти е гаранция за развитието на Вашия бизнес. Ако имате застой в това отношение, то това означава, че подривате възможностите на своята дейност и рано или късно тя ще тръгне назад към спадащо ниво на продажбите, спадащи приходи и намалели печалби. Без привличането на нови клиенти, няма на какво друго да разчитате. При това, в търсенето на нови потенциални клиенти трябва да се прави с известна доза творчество, а не само с рутинни методи. Така периодично ще разкривате различини нови ниши и възможности за разширяване. Например, ако до сега сте търсели чрез обяви, опитайте и с интернет. Ако до сега сте пробвали с обяви, се въведете и оферти, изпращани по e–mail. Ако сте търсили сред българите в страната, сега се запитайте как да стигнете и до българите по света. ----------------- © 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Piter_Kol.897ev Гост
| Заглавие: Преценка на клиентите. Пон 31 Мар 2014, 11:50 | |
| Имате ли представа и преценка кои са Вашите клиенти. Например, замисляли ли сте се колко ще печелите, ако се опитвате да продавате месо и местни продукти на клиенти, които са вегетарианци. Колко сили и енергия се каните да прахосате в усилия на продавате стока или услуга на хора, които нямат нужда от нея или на такива, които просто не са в състояние да заплатят цената. Умението да се оценяват и преценяват клиентите е важен момент в работата Ви в условията на пазрана икономика, иначе рискувате да работите напусто и за нищо, като разходите на средства и време, които влагате в работата си, просто няма да се откупят, ако нямате преценка на клиентите си.. ----------------- © 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved! |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Как да намерите клиенти за своя бизнес или професия? | |
| |
| | | | Как да намерите клиенти за своя бизнес или професия? | |
|
Similar topics | |
|
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
|
|
|