надомно Admin
| Заглавие: Да убедиш някого в нещо чрез умела бизнес комуникация - е добра реклама (Ubejdavasta komunikacia s dobra reklama). Нед 28 Авг 2011, 22:49 | |
| Професионалната убеждаваща комуникация много задълбочено изследва целевата среда и прецизно дефинира целите си, преди да започне самото убеждаване. Каквото и да било рекламно действие ако няма ясна предварителна цел, измерването на неговата ефективност е невъзможно. На пръв поглед се подразбира това, че всяко наше рекламно послание има цел. В действителност обаче всеки човек /или друг субект/ изпраща ежеминутно послания с резултат, какъвто не е планирал, дава несъзнателни знаци на обкръжението си. Още за убеждаващата комуникация като добра реклама може да прочетете тук >>> | |
|
надомно Admin
| Заглавие: Малко теория за бизнес комуникацията (Biznes komunikacii - kratka teoria). Вто 13 Сеп 2011, 14:08 | |
| Първи етап - това е етапът, в който комуникаторът осмисля и интерпретира информацията, която предстои да предаде.
Тя носи белезите на личностните особености на комуникатора - възприятия, представи, възгледи и др. Идеите, които желае да предаде комуникаторът чрез кодиране, се превръщат в система от символи.
Така посланието придобива завършен вид и се изпраща в подходяща форма /вербална или невербална/ чрез комуникационния канал.
Следователно, основна същност на първия етап в бизнес комуникациите е подготовката на комуникатора за изпращане по най-точен и верен начин на информацията, която иска да предаде.Втори етап - това е актът на предаване на информацията до получателя.
Тук от съществено значение за успешната реализация на комуникацията е изправността на комуникационния канал.
Наблюдават се смущения от различно естество - техническо, смислово и др.
Следователно причините за неефективна комуникация в този етап са извън комуникатора.
Още етапи и теория на бизнес комуникациите >>> | |
|