Надомна работа без посредник.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Надомна работа без посредник.

Как да започнете надомна работа без посредник? Допълнителни доходи и бизнес от къщи, с помощта на готови ръководства за незабавно стартиране. Самостоятелна работа като самонаето лице - целият доход остава за Вас, без посредник. Възползвайте се още сега!
 
ИндексИндекс  ТърсенеТърсене  Последни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  

 

 0533: Как да разберете работи ли Вашата обява?

Go down 
АвторСъобщение
надомно
Admin
надомно



0533: Как да разберете работи ли Вашата обява? Empty
ПисанеЗаглавие: 0533: Как да разберете работи ли Вашата обява?   0533: Как да разберете работи ли Вашата обява? EmptyСря 25 Май 2011, 16:58

Как да научите с абсолютна сигурност дали Вашата обява, реклама или оферта ще Ви донесе доходи? - защото ако не го знаете, рискувате да загубите и пари и време, понякога в големи количества. Проблемът между теорията и практиката е съществувал винаги в човешката история. Съществува и при съставянето на вършещи работа (продажби) рекламни съобщения.

Научната реклама дава добри препоръки и е издигната в ранг на изкуство, така че действително да се печелят пари. Но даже най-добрия съставител на рекламни текстове (от тези, които сами си определят размера на хонорара), не може да Ви даде 100% гаранции дали една реклама ще сработи и какъв ще бъде ефекта от нея.

Това обаче не означава, че тази информация не може да бъде научена. Отговорът е много прост: всичко ще научите за ефективността на която и да е обява чрез най-обикновено тестване - проба. По този начин теорията се съчетава с практиката и дава чудесни резултати. Или както се казва, доста жаби трябва да нацелуваш, за да налетиш накрая и на принцесата.

Иначе казано, идеалната обява или реклама за даден случай е съчетание от десетки променливи, които иначе може да са правилно формулирани, според всички правила на маркетинга, но ако не са правилно и хармонично съчетани, резултатите може да се различават до 50 - 100 и повече пъти!

Затова възможността да се правят тестове е единственото решение на проблема, при това много точно решение - разликата между гадаенето и знанието. Каквито и „гаранции“ да Ви дават за ефективността на конкретно маркетингово мероприятие, винаги настоявайте за тестване - резултатите е почти невъзможно да бъдат прогнозирани. Тествайте, а не предполагайте.

Внимание! Много хора обичат да изказват категорични твърдения, за да изглеждат компетентни, но изглеждат такива само в очете на лаиците. Вашата цел е не да изглеждате компетентни, а:
1. Да не губите пари и време (Времето също е пари! напразно;
2. Да печелите пари от вложените срества в реклама.

Внимание! Някои „фирмаджии“ възприемат за най-добра реклама на дейността си тази, която е по-скоро ласкателство за тях самите. Не се заблуждавайте и подвеждайте от аргументи за т.н. престижна, разпознаваща и др. п. реклами. За Вас има значение само и единствено колко доходи Ви осигурява дадено съобщение, кога става това, какво е съотношението между вложените и получените средства.

И така, за всичко което правите в своя маркетинг има един съд от висша инстанция и това са Вашите клиенти. Попитайте ги как възприемат Вашите усилия, освен ако не Ви е страх да се разделите с илюзиите си.

Именно по тестването може да се различи сериозния бизнес от аматьорския. А да си аматьор в бизнеса, звучи несериозно. Но даже и тестването си има правила за провеждане, за описване и за разчитане на резултатите. Първото от тях е: правете само това, което ще Ви донесе повече доходи по възможно най-евтиния начин.

За тестването на една реклама може да се напише цял трактат, но нашата цел, както до сега, е да Ви даваме есенцията, при това в обозрим и разбираем вид, готов за незабавно практическо приложение.

Казаното до тук има за цел да насочи вниманието Ви върху необходимостта от тестване на всяко рекламно съобщение или обява и е достатъчно сами да си създадете конкретни критерии и методика за тестване, според конкретната ситуация при Вас.

Но ако искате да ускорите процеса, да избегнете някои грешки и да научите някои полезни тънкости и хитрости, най-добре е да прежалите 3 - 4 лв (колкото за 2 кафета) и да си поръчате моята готова и проверена инструкция за тестване на обяви и двата метода за тяхното подобряване - еволюционния и революционния.

Това може да увеличи 3 до 8 пъти ефекта от Вашата реклама, а в някои от случаите може да получите и 100-кратно подобрение. А накрая, като допълнителен ефект, може да се убедите по най-обективния начин, че Ви е нужна коренна промяна или нова концепция.

Цена на инструкцията: 3,23 лв

Възползвайте се от инструкцията за тестване и подобряване на Вашите обяви, така че многократно да се увеличи ефекта от тях. Поръчайте оттук и сега! Как да научите с абсолютна сигурност дали Вашата обява, реклама или оферта ще Ви донесе доходи? - защото ако не го знаете, рискувате да загубите и пари и време, понякога - по много и от двете!

Побързайте и се възползвайте сега, оттук!
Върнете се в началото Go down
 
0533: Как да разберете работи ли Вашата обява?
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Как да разберете работи ли Вашата обява?
» Как да продавате ръчно плетени пуловери може да разберете тук и сега!
» Ръководство 0205: Печелете от рязане, сгъване и лепене на подаръчни торбички с надомна работа като самонаето лице.
» Ръководство 0234: Как да печелите от надомно производство на стикери - до 2200 лв. месечно, ако имате компютър и принтер в къщи?
» Ръководство за Готов бизнес, с телефон или GSM, нека телефонът ви работи за Вас

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Надомна работа без посредник. :: Препоръки за стартиране на бизнес в България. :: Ефективни продажби и търговия за успешен бизнес.-
Идете на:  
Създаване на форум Forumotion | ©phpBB | Поддръжка на форума | Сигнал за злоупотреба | Последните дискусии