Хенрие-4 Гост
| Заглавие: Характер и парфюми. Сря 24 Дек 2014, 01:03 | |
| Психология на парфюма.Редица психолози, от доста време, се занимават с изучаване на връзката между любимия парфюм и характера на човек. Вече са налице някои изследвания, както и изводите до които стигат те.
- Свежите цветни аромати (например, Diorissimo от Christian Dior) имат непосредствено въздействие върху хора, които имат екстравертно поведение и смел характер.
- На свой ред, източните ухания в парфюмите, загадъчно изтънчените нотки (например, Cinnabar от Estee Lauder), подхождат на по-малко експанзивните жени, предпочитащи интимната обстановка и беседите едно-към-едно.
- Тоалетната вода с аромат на пудра, който като че ли обгръща тялото със защитна обвивка, характерен да речем за Ombre Rose (Jean-Charle Brosseau), се избира от емоционални, склонни към самовлюбеност жени, които са до известна степен инфалтилни и обичащи да се гледат в огледалото.
- Плодово цветните нотки в парфюма, присъстващи например в Deсi-Dela от Nina Ricci, най-много подхождат на активни и оптимистични характери.
- Силният прафюм Pour Monsieur от Chanel, привлича амбициозните мъжеь свикнали да настояват за своето.
- Балсамовия аромат Parfum Sacre на марката Caron, обикновено избират по-потайните хора, обичащи да извървяват неведоми пътища.
Парфюми по характер.Тези сравнения и обобщения могат да Ви се сторят не съвсем обосновани, но трябва да се отчита, че психологията на миризмите е все още в зачатъчно положение и едва сега набира популярност и изследователите се задълбочават в нея. Но поне за сега, със сигурност може да се каже, че връзка между характера на човека и склонността му към един или друг парфюм, има и когато си купувате нов аромат, е добре да не грешите м тяхното съчетаване. |
|
tiende
| Заглавие: Re: Характер и парфюми. Чет 05 Фев 2015, 01:27 | |
| Парфюмите се проектират не само според личния характер на хората, но в по-широк спектър - според характера и предпочитанията на хората в една или друга страна, регион или даже цял континент. Желателно е да имате информация при закупуване на парфюмерия, за кой пазар е предназначена конкретната партида. Не е изключено да попаднете на една и съща марка парфюм, закупена в Европа и в Азия и да установите, че мирише по различен начин. Това не е компромис с качеството, нито фалшификат, а продукт, проектиран според конкретните предпочитания на определен пазар. | |
|